ANGKA KERAMAT 20,000 MATA - Pasaran Antarabangsa & Personal coaching saham 6

ANGKA KERAMAT 20,000 MATA
---------------------------------
Dow Jones (pasar saham US) yang merupakan rujukan dan benchmark seluruh dunia mencapai angka keramat 20,000 mata. Satu pencapaian yang mengkagumkan untuk pemerintahan Presiden baru US iaitu Donald Trump.
Katalah apa saja kepada Trump, ia tidak memberi apa-apa kesan kepada ekonomi US. Keyakinan pelabur-pelabur terhadap Trump makin meningkat yang bermottokan "To Make America Great Again". Sebagai seorang ahli perniagaan, Trump tahu apa yang perlu dilakukan untuk menjadikan Amerika satu kuasa besar ekonomi semula. #Trumponomics dijangka mampu merealisasikan impian mereka.
Pasar saham tempatan iaitu Bursa Malaysia juga kembali meriah dan menarik. Ia adalah petanda minat pelabur-pelabur terhadap pasar kembali meningkat. Adakah ia petanda mungkin ada sesuatu perubahan di dalam negara kita pada bulan April tahun ini? Sama-samalah kita nantikan.
.
Saya menyeru anak-anak muda supaya kita bersama-sama terlibat di dalam gelombang bullish pada kali ini. Kali terakhir market begitu menarik dan meriah adalah pada tahun 2013 dahulu. Mungkinkah kali ini ia bakal berulang? My gut feeling mengatakan ya.
Jika anda mahu menyertai gelombang ini dan mempelajari cara-cara menjana pendapatan dari pasar saham dengan cara short-term trading, anda dijemput menghadiri sessi #PersonalizedCoachingSaham yang saya anjurkan. Yuran yang sungguh friendly dan jika diaplikasikan dengan betul, yuran tersebut InsyaAllah boleh di-cover semula dengan keuntungan yang bakal dijana. Hubungi saya di 014-9927074 untuk sessi anda.
014-9927074
014-9927074
014-9927074
#jaj

Post original di FB saya 25/1/2017







Comments

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL