CENSOF YANG MENJADI

CENSOF YANG MENJADI
Assalamualaikum & selamat berehat saya ucapkan kepada semua rakan-rakan Fb & para pelabur.
Hari ni pelabur saya yang baru sahaja datang ke sessi #PersonalizedCoachingSaham semalam telah berjaya membuat keuntungan sebanyak 8.19%. Waktu personal coaching semalam kami berjaya spot saham CENSOF yang membuat golden crossover pada harga 0.305. Hari ni ia naik ke 0.335 dan tutup pada harga 0.33. Tahniah saya ucapkan kepada beliau. Apapun 8.19% sudah sangat bagus kerana ia melebihi dividen EPF, Tabung Haji & ASB.
Isnin minggu depan adalah tarikh tutup IPO awam Eco World International. Saya sedang meneliti borang permohonan financing untuk private placement IPO tersebut. Yang mana telah memohon dengan saya, esok saya akan hubungi anda untuk melengkapkan borang permohonan tersebut.
Semua ini boleh anda dapat jika anda hadir ke seminar #JomBelajarSahampada 1 April ini. Di seminar tersebut saya akan share dengan anda apakah peluang pelaburan yang terdapat di Bursa Malaysia & cara-cara menjana keuntungan darinya. Hubungi saya di 014-9927074 untuk mendaftar.
014-9927074
014-9927074
014-9927074
Perkhidmatan saya :
- Personal coaching saham - diadakan pada hari Selasa setiap minggu
- Seminar Jom Belajar Saham - seminar seterusnya pada 1 April depan
- Pembukaan akaun trading & CDS
- Konsultansi & khidmat nasihat pelaburan saham

Post original di FB saya 15/3/2017



Comments

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL