IPO Eco World International hd (EWI)

IPO Eco World International Bhd (EWI) sudah sedia untuk dilanggan oleh pelabur awam. Prospektus telah dilancarkan hari ini oleh Presiden & CEO EWI, Datuk Teow Leong Seng. Harga IPO ini adalah RM1.20.
Modul pembelajaran IPO adalah salah satu cabang di dalam #SeminarJomBelajarSaham yang saya anjurkan. Tips memilih saham IPO, peluang pelaburan private placement & MITI, dan cara-cara memohon telah saya letakkan di dalam modul. Jika anda mahu belajar tentang pelaburan saham, jangan lupa sertai JBS vol 2 nanti.
Syarikat yang berpotensi pada pendapat peribadi saya. Jika anda ingin menjadi salah seorang pemegang saham EWI, pohon saham ini sekarang.
Pembukaan akaun CDS, personal coaching serta seminar saham, hubungi saya di 014-9927074.
014-9927074
014-9927074
014-9927074

Post original di FB saya 9/3/2017






Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL