Jadual untuk IPO

Jadual untuk IPO
LOTTE CHEMICAL TITAN HOLDING BERHAD
Harga Tawaran RM8.00
- Permohonan buka 16 Jun 2017
- Permohonan tutup 28 Jun 2017
- Undian pada 3 Julai 2017
- Pembahagian saham IPO kepada pemohon yang berjaya 7 Julai 2017
- Penyenaraian di jangka pada 11 Julai 2017
Pemohon boleh memohon saham ini dengan mudah di dalam talian online banking.
Hanya perlu masukkan no CDS penuh, dan sediakan dana untuk membeli sahaja.
Sesiapa yang belum ada akaun CDS bersama saya di Maybank boleh hubungi saya di 014-9927074
---------------------------------------------
Perkhidmatan saya :
- Personal coaching saham
- Seminar Jom Belajar Saham
- Pembukaan akaun trading & CDS
- Konsultansi & khidmat nasihat pelaburan saham
Hubungi saya di http://jeffry.wasap.my/ atau 014-9927074 untuk book tempat personal coaching anda sekarang
Layari http://sahamwizards.com/ untuk maklumat lanjut
Jeffry Azizi bin Jaafar (MSTA-UK, CFTe-US)
Remisier, Maybank Investment Bank Bhd

Post original di FB saya 16/6/2017





Comments

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL