Membuka akaun CDS

"Bagaimana untuk membuka akaun CDS dan trading saham dengan saya di Maybank Investment Bank Berhad"
1. Hadir ke pejabat saya di Dataran Maybank, Bangsar untuk proses pembukaan akaun CDS dan trading saham
2. Anda perlu mengisi maklumat di dalam borang dan menurunkan tandatangan di situ. Sediakan sekali maklumat next of kin anda (Next of kin adalah : suami/isteri, adik beradik, ibu bapa) :
- Nama
- No IC
- No phone
- Pekerjaan
3. Dokumen yang diperlukan :
- Salinan IC
- Salinan 3 bulan penyata gaji terkini
- Salinan bank statement. Salinan ini boleh didapati dari online banking seperti Maybank2u, CIMB Clicks, RHB Now dan lain-lain online banking. Pastikan dalam statement tersebut mempunyai maklumat : nama, no akaun bank dan alamat
- Untuk generate bank statement dari Maybank2u : e-Bills & Statements
- Untuk generate bank statement dari CIMB Clicks : My Accounts -> eStatement
4. Yuran pembukaan akaun adalah RM10.60
5. Jika ingin saya post borang, sila bank-in RM20 ke akaun Maybank seperti berikut :
Name : Jeffry Azizi bin Jaafar
Maybank Account no : 164017291298
- RM20 tersebut akan digunakan untuk yuran akaun CDS dan untuk yuran pengeposan
Jeffry Azizi bin Jaafar (MSTA-UK, CFTe-US)
Remisier, Maybank Investment Bank Berhad
014-9927074
Perkhidmatan saya :
- Personal coaching saham
- Seminar Jom Belajar Saham
- Pembukaan akaun trading & CDS
- Konsultansi & khidmat nasihat pelaburan saham

Post original di FB saya 29/5/2017






Comments

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL