Pengalaman Wakil Peniaga Saham di Bursa Malaysia

Assalamualaikum dan selamat petang sahabat-sahabat Fb & para pelabur sekelian...
Hari ni saya telah dijemput oleh pihak pengurusan News Strait Times (NST) untuk ditemuduga dalam surat khabar Harian Metro untuk ruangan personaliti dan kerjaya. Saya menceritakan pengalaman saya sebagai Wakil Peniaga Saham di Bursa Malaysia. Saya juga berkongsi tentang pelbagai pengalaman saya selama 7 tahun di dalam bidang ini. Terima kasih saya ucapkan kepada wartawan Harian Metro yang menjemput saya untuk sessi interview ini. Nanti saya akan update tarikh cerita ini keluar di dalam surat khabar Harian Metro ni. Nantikannnn....
---------------------------------------------
Kepada anda di luar sana kalau nak belajar saham dan nak buka akaun saham, boleh hubungi saya di 014-9927074. Saya boleh bantu anda. ðŸ˜‰ðŸ˜‰
Perkhidmatan saya :
- Personal coaching saham
- Seminar Jom Belajar Saham
- Pembukaan akaun trading & CDS
- Konsultansi & khidmat nasihat pelaburan saham
Hubungi saya di http://jeffry.wasap.my/ atau 014-9927074 untuk book tempat personal coaching anda sekarang
Layari http://sahamwizards.com/ untuk maklumat lanjut
Jeffry Azizi bin Jaafar (MSTA-UK, CFTe-US)
Remisier, Maybank Investment Bank Bhd

Post original di FB saya 15/6/2017





Comments

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL