5 PETUA UNTUK MENJADI PELABUR SAHAM YANG BAIK

5 PETUA UNTUK MENJADI PELABUR SAHAM YANG BAIK
Ramai yang bertanya saya bagaimana cara untuk menjadi pelabur yang baik dan bagaimana untuk memahami pasaran saham dengan kaedah yang terbaik. Di sini saya senaraikan 5 petua yang saya dah buat dan terbukti berkesan. Jadi apa tunggu lagi, baca dan share terus kepada rakan-rakan pelabur anda!
1. Bancuh secawan kopi
2. Buka laptop dan login ke trading platform anda
3. Scan saham yang sesuai dengan trading set-up anda
4. Baca news dan laporan yang berkaitan dengan perkembangan saham tempatan dan luar negara
5. Luangkan masa sejam setiap hari untuk hadam tentang saham paling utama follow FB saya untuk edukasi saham berterusan sepanjang hari

Post original di FB saya 30/7/2017


Comments

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL