Aktiviti pembukaan akaun CDS & trading saham

Aktiviti pembukaan akaun CDS & trading saham bersama-sama pelabur baru yang bersemangat tinggi nak melabur saham. Saya galakkan jika para pelabur baru datang ke pejabat supaya kita dapat berkenalan dan membuka akaun sekaligus. Banyak rungutan yang diterima contohnya pelabur sukar untuk menghubungi remisier masing-masing. Sebab apa jadi lagu tu? Sebab tak pernah berjumpa antara satu sama lain.
Jadi kepada anda di luar sana yang memerlukan bantuan memulakan pelaburan saham, boleh hubungi saya dan kita boleh set tarikh pertemuan. Saya akan beri khidmat yang terbaik! Selamat berdagang.
-------------------------------------------
Perkhidmatan saya :
- Personal coaching saham
- Seminar Jom Belajar Saham
- Pembukaan akaun trading & CDS
- Konsultansi & khidmat nasihat pelaburan saham
Hubungi saya di http://jeffry.wasap.my/ atau 014-9927074 untuk book tempat personal coaching anda sekarang!
Facebook : Jeffry Azizi Jaafar
Seminar Jom Belajar Saham vol 3 :
- Tarikh : 5 Ogos 2017 (8.30 am - 5.00 pm)
- Tempat : Lembah Klang
- Topik pembelajaran :
- Pengenalan kepada pelaburan saham - Apakah itu pelaburan saham?
- Mengenali Bursa Malaysia
- Cara memulakan pelaburan saham
- Objektif, strategi, jangkamasa dan modal melabur
- Strategi pelaburan IPO
- Strategi pelaburan FA - Wizards Analysis
- Strategi pelaburan TA - Swizards Trading System
Layari http://sahamwizards.com/jombelajarsaham/ untuk mendaftar sekarang!
Jeffry Azizi bin Jaafar (MSTA-UK, CFTe-US)
Remisier, Maybank Investment Bank Bhd






Post original di FB saya 11/7/2017

Comments

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL