"DARI RM 10,000 KE RM 1,000,000"

"DARI RM 10,000 KE RM 1,000,000"
----------------------------------------------------------
Dengarkan apa kata pelajar saya yang saya kira berjaya dalam pelaburan dengan adanya ilmu.
Saya letak beberapa quotes dari Charlie Munger, lagenda pelabur sepanjang zaman untuk tatapan anda...
"Someone will always be getting richer faster than you. This is not a tragedy"
"Always take the high road, it's far less crowded"
"The big money is not in the buying and selling, but in the waiting"
Bersama saya real case theory kepada real praktikal... Bukan sekadar hype...
Sekali lagi Charlie Munger berkata, "The best thing a human being can do is to help another human being know more"
Hubungi saya 0149927074 untuk kembangkan ilmu pelaburan anda...
Kelas saya meliputi:
1. Strategi saham Bursa Malaysia
2. Pembacan carta teknikal analisis
3. Fundamental analisis
4. Pasaran kripto dan alterantif coin
Adakah anda bakal jutawan seterusnya... Lakukan tindakan... ðŸ˜˜
0149927074
Jeffry Azizi Jaafar
Remisier Maybank Investment Bank Bangsar

Post original di FB saya 9/12/2017


Comments

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL