Mengoptimumkan Info di Trading Platform Maybank anda.

Mengoptimumkan Info di Trading Platform Maybank anda.
Bagaimana untuk mendapatkan financial info seperti Net Profit, P/E, Dividend dan lain-lain di trading platform anda.
1. Right klik di bahagian kolum warna kelabu di bahagian atas.
2. Tekan Insert New Column
3. Akan keluar option:
-Basic Info
-Best Buy Q info
-Best Sell Q info
-Price Info
-Transaction Info
-Financial Info
-Loans/Warrant Info
-Odd Lots Info
-Others
Anda boleh pilih sendiri apa kolum yang anda mahukan di trading platform anda.
Seperti gambar di No 3 saya letak
-share issued, net profit, EPS, PE, Div (sen), Y-High (52 weeks high), Market cap.
Dengan adanya info sebegini anda boleh jeling-jeling sahaja di kolum tersebut jika mahu financial info.
Sebagai contoh anda mahu tahu adakah kaunter yang anda ingin beli mencatatkan keuntungan jadi anda boleh tengok di Net Profit dan seterusnya.
Sekian dulu edukasi saham untuk tahun ini.
LIKE & SHARE tanda anda mahu lagi info percuma bersama saya setiap hari waktu trading.
Kelas strategi saham tahun baru minggu depan akan di adakan pada Khamis 4/1/18 dan Sabtu 6/1/18.
Di dalam kelas saya anda akan di ajar straight to the point pelbagai strategi saham untuk raih keuntungan pantas. Tanpa ada joget-joget, membuang masa mencari harta karun dan upacara menerbangkan roket kertas. Paling penting anda jimat RM4 ribu kerana yuran masa saya tak sampai 1/4 dari harga itu
Jika anda tak dapat tangkap teknik tersebut kelas ulangan khas percuma sahaja.
Di tambah di masukkan kedalam grup sokongan makcik bawang yang power-power akan membantu anda. Ada Mrs Mama, Cik Naura, Cik Izi, Kak Sidah... Pakcik bawang MFJ, abg Mazlee, Izwan, Shahrul Cha dan lain-lain pastinya membuat anda tak terlepas kaunter nak fly.
Paling penting saya akan beri tips kaunter berpotensi jangka pendek untuk raih keuntungan. Cepat daftar sebelum saya di sunting oleh stesen Televisyen. ðŸ˜œ
0149927074
Jeffry Azizi Jaafar (MSTA-UK, CFTe-US)
Remisier, Maybank Investment Bank Bangsar
-------------------------------------------
Perkhidmatan saya :
- Kelas strategi saham
- Pembukaan akaun trading & CDS
- Konsultansi & khidmat nasihat pelaburan saham
Hubungi saya di http://jeffry.wasap.my/ atau 014-9927074 untuk book tempat personal coaching anda sekarang.
P/s : Klik 'like & share' jika posting ni memberi manfaat kepada anda dan juga orang lain.

Post original di FB saya pada 29/12/2017







Comments

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL