PASARAN ANTARABANGSA BITCOIN

PASARAN ANTARABANGSA BITCOIN
------------------------------------------
Salam new high 6300 usd sekeping tadi... ðŸ˜‚😂😂
Ade yang bertanya soalan biasa ramai orang tanya;
S: Tuan jef boleh naik lagi ker Bitcoin?
J: Personal target saya yang pertama sudah hit bila mana market cap Bitcoin hit usd 100billion.
Jadi personal next target saya dalam gandaan usd 100 billion lagi... next usd 200b, 300b sehingga 1 trillion usd. Bilanya saya pun tak tahu. ðŸ˜‚... jadi jika nak ke usd 200 billion anda kira sendiri berapa harganya... haha.. kalau untung jangan lupaaa payunggg...
Dengan circulating supply tahun ini 16.6 juta unit dan max supply 21 juta unit pada 2140 perkara ini tidak mustahil pada saya.
Namun harus di ingat saya dan rakan student sudah berposisi dari serendah circa usd 1000 sehingga high 5000...
S: Kenapa Bitcoin bila naik kuat dan turun pun kuat?
J: Sebab unitnya sedikit. Spread bit di exchanger volume tipis. Kalau beli peer to peer pun spread jauh2.
Umpama stok penny yang shared issued nya sedikit. Bila di goreng mudahnya limit up dan mudah juga limit down.
S: Kat mana nak beli Bitcoin ni?
J: Perkara ini saya ada terangkan dalam kelas saya. Namun kalau nak beli boleh beli dan simpan di exchanger yang trusted.
Atau, buka akaun Blockchain dan beli melalui peer untuk di transfer pada anda dalam Blockchain.
Boleh juaga beli di localmarketbitcoin.com,
Atau buka akaun Luno beli di sana,
Atau boleh beli dengan saya juga dengan kadar semasa.
Bitcoin boleh di beli dengan serendah 0.00000001, iaitu 8 decimal point ke belakang.
Namun jika dengan saya minima belian 0.01.
Untuk pembelajaran pasaran Bitcoin dan kryptocurrency boleh hubungi saya.
JEFFRY AZIZI JAAFAR
0149927074

Post original di FB saya 30/10/2017




Comments

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL