Pasaran Antarabangsa: Bitcoin

Pasaran Antarabangsa: Bitcoin
*******************************
Unstoppable... Tu je nak cakap... Ok kali ni saya cuci tangan jap... Tunggu next reentry dan tak tahu level berapa... Banyak lagi coin lain yang bakal letup... Nak ucap selamat kaya teruk kepada student yang follow dari awal tahun sampai bulan lepas...
Tim Draper ni memang saya follow lama dah... Kalau world market dia ni ala Nostradamus yang predict macam banyak kali betul... Dia kasi statement bukan ala-ala analyst yang kat belakang statement ada tanda soal... Pastu break atas, break bawah... Setepek dia kasi masa 2016 Bitcoin boleh pergi usd 10k pada 2018...belum mai 2018 dah sampai... Dia pun ada crypto lain yang dia invest... Dia punya firm Draper Dragon kalau tak silap...
Ok, kepada yang nak belajar Bitcoin dan lain-lain cryptocurrency boleh roger... Berlambak ICO baru tumbuh bak cendawan... Cuma nak bagitau ICO baru ni 90% failed... Yang ada whitepaper yang padu boleh bertahan seperti top ten kripto la ni... Liquidity to public payah untuk kripto baru... Banyak lagi saya akan kongsikan kepada student tentang teknologi BLOCKCHAIN yang akan menjadi pemusnah pelbagai kerjaya terutama dalam sektor finance, logistic, administration dan lain-lain di masa depan...
Siapa yang follow fb saya ni tahu dari level berapa saya cerita pasal pasaran kripto dan lain-lain pasaran antarabangsa...
Nak belajar wasap 0149927074, bersama saya real trade bukan acah-acah...
Jeffry Azizi Jaafar
Remisier Maybank Investment Bank Bangsar

Post original di FB saya 29/11/2017





Comments

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL