Personal Coaching Saham 44

Seperti biasa hari Selasa adalah hari coaching saham secara LIVE market trading. Hari ini peserta baru sungguh komited dalam pelajari ilmu saham.
Kaunter seperti Palette meneruskan rentak uptrend, Salcon pun menunjukkan gaya reversal dari downtrend.
Dgsb semua sedia maklum baru goreng sikit dah nak hangit, hati2. Mungkin ada second round.
Coaching saham dengan saya seperti anda sain surat nikah, tapi dalam bursa lah. Saya selalu ada bila anda memerlukan. Bimbingan dan kelas ulangan percuma seumur hidup sampai anda jadi jutawan saham.
Slot seterusnya pada hari AHAD ini 12/11/17.
Hubungi saya di 0149927074.
JEFFRY AZIZI JAAFAR
0149927074
*Like & share info ini. Esok saya rancang untuk beri edukasi teknik untung dalam warrant baru lahir.

Post original di FB saya 7/11/2017


Comments

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL