Personal Coaching Saham 45

Assalamualaikum dan selamat malam geng. Saya rasa amat beruntung sebab selalu dapat peserta yang bersemangat dan sangat berminat dengan apa yang dipelajari. Macam peserta saya harini, walaupun datang dari sejauh negeri JDT dan negara seberang tambak temasek Singapura, mereka tetap fokus belajar ilmu saham sampai mereka faham. Saya dapat bayangkan keletihan mereka datang seawal pagi dan balik sejurus habis coaching. Semoga kepenatan mereka berbaloi dengan apa yang dipelajari dan berjaya mempraktikkan ilmu hari ni di dalam trading.
Bak kata orang, nak seribu daya. Taknak seribu dalih.
Terlalu seribu dalih sekiranya mereka yang berada di sekitar Lembah Kelang tak hadir ke kelas personal coaching saya, kerana kelas saya berlangsung di pejabat saya di Dataran Maybank, Bangsar.
Jadi kalau anda nak memperhalusi ilmu trading anda, jemput hadir ke sessi yang seterusnya pada Khamis depan 7 Disember. Anda boleh wassap saya di 0149927074.
Selamat berehat.

Post original di FB saya 28/11/2017


Comments

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL