SINDROM BYST (Buy Yesterday, Sell Today) atau BTST (Buy Today, Sell Tomorow) - Testimoni

SYNDROME BYST MELANDA GRUP WASAP
********************************************
Kekecohan makcik-makcik bawang dan pakcik-pakcik kain pelikat melanda grup wasap saya.
Pasai apa? Pasai sindrome BYST, Buy Yesterday Sell Today melanda. Inilah yang berlaku apabila pasaran saham Bursa rancak dan kebanyakan kaunter positif.
Saya percaya semua grup wasap saham pun kecoh macam ni. Kalau grup saham anda tenang-tenang aja seperti selepas pekene kopi asurrrr maka ada yang tak kena dengan pemilihan saham tu rasanya.
Apapun tahniah semua pedagang bursa yang bikin untung hari ni. Harap-harap market macam ni hari-hari... ðŸ˜œðŸ˜‚
----------------------------------------------------------------------
Hubungi saya di 0149927074 untuk memperhalusi teknik pantas menjana keuntungan di Bursa Malaysia.
Klik FOLLOW & SEE FIRST di personal FB saya untuk edukasi berkenaan pelaburan setiap hari.
Jeffry Azizi Jaafar
Remisier Maybank Investment Bank Bangsar

Post oribinal di FB saya pada 27/12/17








Comments

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL