Testimoni Pelanggan

Antara student saya yang terkaya la pulak riding the cryptocrazee...dia join kelas kripto saya tahun lepas... dan menyebat Bitcoin bawah USD 1000 berpuluh keping (dengarnya masih hold lagi ni...paduuu), litecoin, monero dan beberapa lagi coins lain... Mungkin saya boleh katakan dia berada pada right time, right place dan right class... Apa pun paling penting tahniah atas tindakan datang jumpa dan belajar dengan saya... Humble orangnya dan tiada ego... Kalau sembahyang jemaah sama punyalah sedap bacaan dia Subhanallah... Kerjaya dia adalah racer... Dah boleh bersara racing dah ustat... Hahaa...
Kepada yang berminat nak belajar industri blockchain dan cryptocurrency yang bakal mengubah landscape kewangan masa depan ni boleh roger saya di 0149927074...
0149927074
Jeffry Azizi Jaafar
Remisier Maybank Investment Bank Bangsar
#RemisierPalingFriendly
#Global
#Cryptocurrency

Post original di FB saya 6/12/2017


Comments

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL