UPDATE SUNCON

UPDATE SUNCON
----------------------------
Baru semalam cerita pasal Suncon, hari ni dia dah tunjuk taring. Nampaknya Naga Daenerys dah menyembur api-api kecil untuk meneruskan rentak ke atas.
DAY HIGH 2.39
DAY LOW 2.24
CLOSING SEMALAM 2.30
Yelah siapa tak kenal jenama Sunway di Malaysia ini. Kalau ada yang tak kenal mungkin masih mumayyiz lagi. Order book bersusun. Lebih dari RM1 billion. Jika order book ini di materialized berapakah harga saham Suncon ini agaknya.
Jika anda follow FB saya ini dengan ulasan sebegini pun anda boleh buat untung, kekadang mungkin Remisier atau wakil peniaga anda tak sempat nak beri tips saham, mereka sibuk promosi event macam saya, ambil order, buat settlement dan ajar platform sahaja. Dah pergi kelas 4 ribu pun anda masih kabur membuat penyelidikan saham. Nak beri tips dan ulasan mungkin tidak sempat. Mata ke atas, tangan di bahu. Anda boleh saja follow cerita saham di FB saya ini setiap hari dari pukul 9 pagi hingga 5 petang. Selepas anda berpuas hati boleh lah anda membuat pelaburan dan ikut trading plan anda.
Belah malam kita cerita hat lain pulak.
Semoga rakan traders terus-terusan menjana keuntungan di papan Bursa!
-------------------------------------------
Perkhidmatan saya :
- Personal coaching saham
- Seminar Jom Belajar Saham
- Pembukaan akaun trading & CDS
- Konsultansi & khidmat nasihat pelaburan saham
Hubungi saya di http://jeffry.wasap.my/ atau 014-9927074 untuk book tempat personal coaching anda sekarang!
Facebook : Jeffry Azizi Jaafar
Seminar Jom Belajar Saham vol 4:
- Tarikh : 16/9/2017
- Hari : Sabtu
Layari http://sahamwizards.com/jombelajarsaham/ mendaftar sekarang!
Jeffry Azizi bin Jaafar (MSTA-UK, CFTe-US)
Remisier, Maybank Investment Bank Bhd
P/s : Klik 'like & share' jika posting ni memberi manfaat kepada anda dan juga orang lain

Post original di FB saya 18/8/2017



Comments

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL