Antara highlight para traders saya hari ni...

Antara highlight para traders saya hari ni...
1. Cha - Gbgaqrs wa 11.66%, Dgsb 10%, alert Caely bikin 800.
2. Wany - Huaan, Penta naik bikin, Myeg & Kab drop.
3. Tasha - Umwog 14.28% , Systech 12%
4. Sidah - Meneruskan aksi winning 20 x selepas datang kelas
5. Liyana - Semakin confident mencari peluang
6. Naura - Highlight Barakah live 0.305 hari ni, hit high 0.34. Alert KUB kat 0.41 hit high 0.48 hari ni.
7. Izwan - Riding Serbadk & Penta
8. Alert - Theme Rubber in play - Top Glove leader break high sekali lagi di ikuti adik-adiknya.
Alert, market small cap kurang sikit bertenga berbanding semalam.
Alert, oil n gas stocks make a come back.
Alert heavyweight stocks foreign fund inflow.
Alert Drbhcom opportunity to buy on dip with a target above Rm 3.00.
9. Izi - Post gambar kuih keria, karipap pusing dan kek πŸ˜˜
Yang lelain mungkin saya terlepas pandang dek kerana ada kelas hari ni. Nampaknya anda semua semakin independent. Kudos. πŸ‘πŸ‘πŸ‘
0149927074
Jeffry Azizi Jaafar
Remisier Maybank Investment Bank Bangsar
P/s: KELAS STRATEGI SAHAM SAYA TERDEKAT PADA SABTU, 6/1/18.
Jom sertai komuniti trading saya sekarang supaya bila mana market panas anda happy, market sejuk kita cerita hal kambing golek, pasar cokit dan durian. 

Post original di FB saya 5/1/2018










post😜

Comments

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL