MARKET REBOUND HARI NI, ADA BUAT DUIT?

MARKET REBOUND HARI NI, ADA BUAT DUIT?
======================================
Ya, sebelum pukul 9 pagi tadi nota edukasi saya telah saya men-review bahawa semalam (khamis) pasar telah mengalami apa yang di namakan selling climaxs. Ini bermaksud sellers sudah kepenatan menjual dan menunggu buyers untuk pick up stok dan push harga untuk menstabilkan harga ke paras equilibrium demand = supply.
Di saat begini, untuk proses recovery loss atau membuat untung baru adalah amat penting dan detik berlakunya amat cepat.
Selain saya memberi posting secara umum kepada kenkawan traders semua di FB (sebelum pukul 9 tadi), khusus untuk traders komuniti saya mendapat khidmat nasihat LIVE di grup wasap.
Anda boleh lihat gamba di bawah berapa round geng makcik/pakcik bawang membuat duit untuk cover short term loss atau untung baru di portfolio mereka.
Selagi hayat di kandung badan saya bukan hanya memberi joran kepada komuniti traders Bursa saya malah ikan siakap, jenahak, bawal, kembung, bilis semua saya beri jika berkesempatan. Ini kerana saya melihat market secara LIVE dan memang tak sempat nakb buat marketing LIVE FB. Hehe.
Anda boleh pilih ikan yang mana anda nak.
Jika anda ingin menjadi sebahagian komuniti traders saya:
1. Trade bersama saya dengan turnover amount yang kita boleh bicara.
2. Hadir ke Kelas Strategi Saham saya supaya anda faham jalan masuk dan keluar. Yang terdekat ahad ini, 21/1/18. (tinggal 3 seat)
Wasap 0149927074.
Volume pasar sekarang laju tuan/puan. Sekali dia drop dia punya throw memang anda tak sempat nak makan cekodok. Sama juga sekali dia makan atas ngap ngap ngapp sellers ghaib. Apa jenis sistem order dia pakai nanti saya ceritakan. Kalau teknik tuan/puan masih tidak dapat fahami lenggok pasar Bursa 2018 boleh buat hati tak tenteram jiwa bergelora.
Selamat malam. Assalamualaikum.
0149927074
Jeffry Azizi Jaafar ,
Remisier Maybank Investment Bangsar

Post original di FB saya 19/1/2018




Comments

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL