OIL & GAS ENGINEERING MENUNGGU MASA UNTUK 2ND WAVE UPSIDE

OIL & GAS ENGINEERING MENUNGGU MASA UNTUK 2ND WAVE UPSIDE
=======================
Kekokohan Ringgit (MYR) 3.89 berbanding greenback (USD) dan penujahan harga minyak dunia pada hari ini membuat ketinggian baru 52 minggu membuat kaunter-kaunter minyak di Bursa seperti tidak senang duduk.
Crude (WTI) 66.17 usd p/barrel
Brent 70.91 usd p/barrel
Namun demikian seperti ade big block pending sell order menyekat sentimen stok-stok berkaitan dari terus membuat rally mengikut keadaan harga minyak dunia.
Pada pendapat saya, jika harga minyak Brent kekal atas 70 usd dalam tempoh 3 bulan ini pastinya akan ada job award dari klien terbesar stok-stok ini iaitu Petronas Carigali. Ini akan membuat stok berkaitan kembali ceria ke atas.
Di bawah saya ada senaraikan syarikat Oil n Gas di Bursa mengikut saiz modal pasaran untuk rujokan anda.
Pastinya ada peluang dan ruang untuk anda mendapat laba dari kenaikkan ini.
P/s: Jika anda berminat untuk pelajari dagangan jangka pendek di Bursa bolehlah wasap saya di 0149927074.
Kelas terdekat pada Sabtu ini, 27/1/18.
0149927074
Jeffry Azizi Jaafar (MSTA-UK, CFTe-US)
Remisier, Maybank Investment Bank Bangsar
-------------------------------------------
Perkhidmatan saya :
- Kelas strategi saham
- Pembukaan akaun trading & CDS
- Konsultansi & khidmat nasihat pelaburan saham
Hubungi saya di http://jeffry.wasap.my/ atau 014-9927074 untuk book tempat personal coaching anda sekarang.
P/s : Klik 'like & share' jika posting ni memberi manfaat kepada anda dan juga orang lain.

Post original di FB saya 25/1/2018



Comments

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL