INTRADAY TRADE

INTRADAY TRADE
********************
Tips saham HUAAN ni telah dikongsi di dalam grup peserta kelas saya pada pukul 9 pagi tadi. Tahniah saya ucapkan kepada mereka yang berjaya membuat profit.
Hari ni, hari ni punya cerita. Minggu depan kita cari lain pula. ðŸ˜˜
Walaupun pasaran kebelakangan ni begitu mencabar tetapi jika diamati di Bursa Malaysia dalam 1 hari pasti ada beberapa ketul saham yang membuat rally. Jadi tugas anda adalah mengenalpasti saham-saham yang rally sebegini.
Semua ini terdapat di dalam grup komuniti fast traders saya.
Jika anda berminat join grup ini, jemputlah hadir ke kelas strategi saham saya yang seterusnya pada Khamis 8 Mac 2018. Wassap saya 0149927074 untuk mendaftar. Ahli-ahli komuniti saya menerima anda dengan tangan terbuka.
0149927074
0149927074
0149927074

Post original di FB saya 23.2.2018




Comments

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL