MACD = Moving Average Convergence Divergence

Salam Jumaat... PAGI!
MACD = Moving Average Convergence Divergence
===============================
Hari ni saya nak bercerita tentang satu indikator teknikal popular yang selalu trader gunakan iaitu MACD.
Bagaimana saya gunakan MACD? Tonton video di bawah.
Ini cara saya gunakannya, lain trader mungkin berbeza teknik penggunaan.
Semoga dengan video ini dapat memperkemaskan lagi teknik trading anda dan dapat memperoleh keuntungan di pasaran.
Jangan lupa LIKE & SHARE untuk rujukan di masa depan.
1. Kelas Strategi Saham saya seterusnya pada Khamis, 22/3/18.
2. Pembukaan akaun saham bersama Maybank wasap juga no dibawah.
Kepada yang berminat boleh wasap 0149927074.
JEFFRY AZIZI JAAFAR
Remisier Maybank Investment Bank Bangsar

Post original di FB saya 16/3/2018


Comments

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL