PAGI-PAGI LAGI ABANG BRAHIM DAH BUAT HAL

PAGI-PAGI LAGI ABANG BRAHIM DAH BUAT HAL ðŸ˜…
Assalamualaikum Fb friends semua..
Pagi Isnin yang ceria ni pelabur fast traders saya dah buat duit.
Saham yang disasarkan pada sessi pagi ni adalah saham Brahims.
Dalam grup komuniti trading saya ni ade ramai traders yang bersedia berkongsi tips dan akan highlight saham yang berkualiti. Sebagai contoh hari ni saudara Kamal seorang pemerhati pasaran independent saya yang mula highlight Brahims.
Kemudian diskusi akan berjalan. Dari diskusi sebegini rupa anda akan belajar bagaimana saham-saham ni berjaya dijumpai. Itu merupakan antara salah satu objektif penubuhan support grup ini. Untuk pelabur-pelabur mahir membuat trading decision sendiri tanpa perlu kena pump & dump oleh grup-grup lain. ðŸ˜…Nampaknya objektif tersebut berjaya dicapai. ðŸ˜˜
Tahniah saya ucapkan kepada pelabur saya dan pelabur di luar sana yang berjaya buat duit hari ni.
Jika anda mahu sertai grup yang ohsem ni jemput hadir ke kelas strategi saham yang seterusnya pada Khamis 22 Mac. Masih ade 3 slot kosong.
Hubungi saya Jeffry Azizi 0149927074 untuk mendaftar.

Post original di FB saya 19/3/2018




Comments

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL