THE RISING STAR

THE RISING STAR 
======================
Ada gaya YB idak? Maklumlah nak PRU ni, ketokohan mesti mau adaaa... Kahkahh...
Ni cerita malam tadi sewaktu family day dan dinner Persatuan Remisier Bumiputra 2018.
Alhamdulillah saya mendapat anugerah "The Rising Star Remisier" ðŸŒŸ ðŸŒŸðŸŒŸ
Terima kasih kepada Tuan Presiden, En Hasrin, para AJK tertinggi, ajk (semua jadi pendekar malam tadi) dan ahli persatuan atas pengiktirafan ini. Terima kasih kerana menyokong usaha saya selama ini dalam industri. Terima kasih atas penyediaan peluang pendidikan kepada ahli seperti saya. Jasa kalian akan saya kenang.
Tak lupa kepada ahli keluarga, geng-geng grup Mastery the Bursa (acik2 bawang saya, luv u all), rakan seperjuangan dan sahabat handai.
Saya akan terus menyumbang kepada industri dan komuniti.
Terima kasih.
Jeffry Azizi Jaafar
P/s: Anda boleh men-scroll wall FB saya untuk edukasi saham percuma setiap hari trading.
Wasap 0149927074 untuk mendaftar kelas strategi saham dan pembukaan akaun saham bersama saya di Maybank Investment Bank Bangsar.

Post original di FB saya 4/3/2018



Comments

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL