MEMOHON SAHAM IPO MITI

MEMOHON SAHAM IPO MITI
Langkah memohon secara ringkas :
1. Layari website http://sahamonline.miti.gov.my/
2. Untuk pelabur baru, anda perlu mendaftar terlebih dahulu.
3. Selepas mendaftar, anda perlu login semula dan barulah anda boleh memohon saham IPO tersebut.
4. Selepas memohon secara online, anda perlu menghantar borang bercetak ke alamat pejabat MITI seperti yang tertera.
Tips memohon :
1. Pastikan anda mempunyai sumber kewangan yang cukup untuk ditunjukkan kepada pihak MITI supaya permohonan anda diluluskan.
2. Setelah menerima surat tawaran dari pihak MITI, anda tidak digalakkan menolak offer tersebut. Ini kerana pihak MITI akan merekod penolakan atau penerimaan anda dan akan dijadikan rujukan mereka pada masa depan.
3. Untuk memilih IPO yang berpotensi, sila post saya sebelum ni yang bertajuk "TIPS MEMILIH SAHAM IPO".
Dan pelbagai lagi tips lain.
Hasil semakan di website MITI buat masa ini belum ada kekosongan. Tetapi maklumat awal yang saya dapat, saham Advancecon Holdings Berhad dan beberapa syarikat lain yang memerlukan pelabur bumiputra telah bersedia untuk dibuka di MITI. Anda sebagai pelabur Bumiputra patut rebut peluang ini dengan mendaftar sebagai pelabur Bumiputra di website ini. Semua maklumat awal seperti ini anda akan dapat jika anda menghadiri seminar "Jom Belajar Saham" yang saya anjurkan dan membuka akaun saham dengan saya.
P/S : Langkah memohon yang lengkap berada dalam simpanan saya. PM nombor telefon anda kepada saya untuk langkah permohonan yang lengkap ini.
SEMINAR “JOM BELAJAR SAHAM”
Tarikh : 4 Mac 2017 (Sabtu, 8.30am - 5.00pm)
Tempat : Laman Seri Business Park, Seksyen 13, Shah Alam
Yuran penyertaan : RM388
Untuk maklumat lanjut hubungi saya Jeffry 0149927074
Pembayaran :
SEVENDOOR VENTURES
MBB 5648 0163 9113

#wt

Post original di FB saya 11/2/2017



Comments

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL