COACHING SAHAM BATCH - 50/2017

COACHING SAHAM BATCH - 50/2017
**************************************
Kelas Strategi Saham Bursa saya hari ni di hadiri oleh 7 Hero Remaja Malaya.
Saya akan pastikan peserta yang hadir hari ni mahir dalam trading short term untuk menjadikan pasar Bursa sebagai sumber pendapatan kedua.
Hari ni mereka amat bertuah kerana dapat belajar dan trade di Trading Room saya.
Ok, saya nak fokus jap.
Kelas strategi seterusnya pada khamis depan 28/12/17 dan yang terakhir untuk tahun ni.
Janji saya kepada peserta dan pelanggan saya, anda tidak akan terabai dalam perjalanan trading di Bursa Malaysia.
0149927074
Jeffry Azizi Jaafar
Remisier Maybank Dataran Bangsar

Post original di FB saya 21/12/2017


Comments

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL