CEO Maybank Investment Bank

Malam ni coffee coffee dengan En. Rashdan - Ex Ceo Maybank Investment Bank... Kire macam ex boss saya dulu... Lebih di kenali dengan nama glamernya Danny...
Kalau anda semua nak tahu deal Proton dengan Geely tu En. Rashdan yang uruskan 100%... Sangat sharp and very good business thinking... Antara top business restructuring dia buat adalah Malaysia Airport, RHB, Pos...
Ex exec director investment Khazanah Malaysia...
Sekarang coffee buddy saya...
Thank you En. Rashdan luangkan masa saya dengan pelabur marhaen macam saya...
Anda nak tahu apa deal saya dengan En. Rashdan...?
Rebutlah peluang menjadi klien saya di Maybank Investment Bank Dataran Bangsar...
Pasti anda dapat manfaatnya...
Au Revoir
0149927074
Jeffry Azizi Jaafar 

Remisier Maybank Investment Bank Bangsar


Comments

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL