PENGUMUMAN

PENGUMUMAN
-------------------------
LIVE MARKET FEED ONLINE TRADING PLATFORM OPTIMIZATION
****************************
Ketahui rahsia penggunaan trading platform anda untuk mendapat stok yang nak naik cepat.
1. Pembukaan akaun CDS dan trading saham PERCUMA dengan saya sepanjang bulan ini. Jom buka akaun dengan saya, ajak rakan taulan dan saudara mara semua.
2. Esok saya akan adakan kelas penggunaan terbaik trading platform untuk menjana keuntungan pantas di Bursa.
Yuran komitmen kehadiran: RM30
Masa: Pukul 11 pagi
Tempat: Dataran Maybank, Bangsar
Cara pendaftaran: Bank in ke akaun Maybank, 'Jeffry Azizi bin Jaafar' no akaun 164017291298
wasap slip ke 0149927074.
0149927074
JEFFRY AZIZI JAAFAR
Remisier Maybank Investment Bank Bangsar

Post original di FB saya 22/11/2017


Comments

  1. salam semua

    saya tidak mempunyai banyak masa sekarang kerana saya sangat sibuk. tetapi dengan sedikit masa yang saya ada di sini. Saya ingin memberikan cerita pendek dan ringkas mengenai kehidupan saya, saya bekerja dengan bank syarikat bertahun-tahun dengan mudah. ​​yang saya serius percaya semua orang sepatutnya melakukan kerana anda telah dibayar untuk apa-apa yang anda lakukan saya memberikan yang terbaik dan semua..saya tidak mempunyai masa untuk keluarga saya kerana saya bekerja untuk dua syarikat yang berbeza ... tetapi masa yang berbeza..sekali waktu saya diberi percutian di salah satu syarikat di mana saya bekerja. jadi saya hanya bekerja dengan satu syarikat sahaja .. setelah percutian berlalu saya kembali saya tidak pernah tinggal lagi hari ini tidak ada yang berlaku sama sekali sebelum saya kembali saya diganti dengan orang lain, bagaimana apa yang berlaku ketika bertanya tanpa diberi jawapan, saya menangis seperti tidak pernah menasihati rakan-rakan saya seumur hidup saya, saya harus meminta orang awam untuk menuntut syarikat saya kerana saya tidak mempunyai banyak masalah, jadi saya memutuskan bahawa saya akan mencari pekerjaan lain. saya tidak dapat mengatakan pada diri sendiri bahawa semua harapan telah hilang ... saya adalah rakan-rakan yang sukar di syarikat yang tidak dapat menjelaskan mengapa saya melepaskan tugas saya..Jadi kemudian pada hari itu seorang rakan saya melawat, dia sebenarnya bekerja di syarikat yang sama dengan saya. di mana saya melepaskan tugas saya. dia tahu tentang masalah kewangan saya dan dia memberitahu saya mengenai syarikat pinjaman di mana saya sebenarnya boleh mengambil pinjaman dengan sedikit atau tanpa tekanan sama sekali dan dengan kadar minat yang sangat rendah. setelah dia memberitahu saya keperluan mereka, setelah memenuhi syarat itu saya diberikan tetapi pada mulanya saya takut untuk mengambil pinjaman tetapi dia meyakinkan saya bahawa saya tidak akan menyesal ... saya tidak pernah tahu antara jangka masa yang singkat setelah saya menghidupkan semula tugas saya yang saya maksudkan dalam jangka waktu yang sangat singkat, saya menjadi sangat gembira kerana saya merasa seperti orang yang paling bahagia di bumi terima kasih kepada syarikat pinjaman Asmara Hasan ...
    anda boleh menghubunginya melalui E-mel: (asmarahasanloancompany@gmail.com)
    atau whatsapp +1(802)695-0723
    untuk maklumat lebih lanjut anda masih boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: kemalahafeez@gmail.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL