Personal Coaching Saham 46

Hari ni Coaching Saham bersama Remisier Jeffry di datangi oleh ustaz Ahmad Faezuddin, Imam satu Masjid Annur Subang Jaya.
Beliau ingin mempelajari pelaburan saham patuh shariah di Bursa Malaysia.
Saya telah berkongsi teknik dan strategi yang sesuai untuk beliau mengikut risiko, modal dan komitmen.
Mohon lepas coaching ustaz tazkirah sikit saya yang selalu terlalai ni...😢
Terima kasih ustaz kerana mempercayai saya.
Ustaz dan pelajar lain yang pernah hadir coaching bersama saya akan saya beri guide berterusan sehingga mahir. Kelas ulangan pun percuma seumur hidup.
Jom jana pendapatan sampingan di Bursa Malaysia melalui teknik yang betul.
0149927074
Jeffry Azizi Jaafar
Remisier Maybank Investment Bank Berhad

Post original di FB saya 30/11/2017


Comments

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL