SELAMAT TAHUN BARU 2018!

Di ambang malam Dua Kosong Satu Lapan saya meluangkan masa bersama rakan di kampung tercinta di Parit Buntar.
Al maklumlah sementara masih bujang ini saya mempunyai lesen agung untuk keluar pada tahun ini dan balik pada tahun depan. Namun mempunyai lesen ini saban tahun juga sudah membosankan saya. Hehe.
Kami berborak dan bercerita hal pembangunan sekitar, peluang ekonomi, politik dan lain-lain di Kopitiam Classic Parit Buntar. 
Mereka juga usahawan dan pelabur saham.
Jadi di kesempatan saya pulang ke kampung mereka mengambil peluang untuk membuka akaun saham bersama saya untuk menyertai grup wasap Makcik dan Pakcik Bawang saya yang nampaknya semakin laju mengesan stok jangka pendek berpotensi untuk naik.
Saya ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru 2018. Semoga anda semua lebih berjaya, sihat dan berbahagia. Maafkan salah silap saya.
Cuba komen bergambar sikit pada waktu ni anda sedang buat apa? ðŸ˜˜ðŸ˜˜ðŸ˜˜
0149927074
Jeffry Azizi Jaafar
Remisier Maybank Investment Bank Bangsar

31/12/2017



Comments

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL