Ulasan pasaran harian/ market commentary

Ulasan pasaran harian/ market commentary
----------------------------------------------------------------------
Tahukah anda ulasan pasaran yang saya buat setiap hari di dinding FB ini bukanlah biasa-biasa.
Suratkhabar mainstream seperti The Sun Daily dan New Straits Times dan tidak kurang dari BERNAMA menggunakan info di wall saya ini sebagai cerita mereka. Tetapi mereka cukup professional dengan memberi kredit dan meminta kebenaran dahulu.
Jadi harapan saya janganlah tuan puan sebagai pemain pasaran mengabaikan info di wall saya. ðŸ˜‰
Jangan lupa SHARE & LIKE untuk memberi saya semangat untuk terus menulis artikel berkenaan pelaburan. Beritahu kawan-kawan dan sedara mara untuk belajar pelaburan saham boleh belajar di wall saya ini secara percuma. 
0149927074
Jeffry Azizi Jaafar 

Remisier Maybank Dataran Bangsar

Post original di FB saya 21/12/2017





Comments

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL