DAY 3 BURSA MARKET

DAY 3 BURSA MARKET
==================
KELAS STRATEGI JANA UNTUNG SAHAM JANGKA PENDEK BATCH 1/2018
Hari ini saya nampak tenang sahaja mengajar 10 orang anak didik saya untuk mendalami teknik pembacaan harga, volume, sentimen, trend dan lain-lain untuk menjana keuntungan di pasaran saham di Trading Room saya tingkat 27 seperti biasa lagi tinggi dari ofis CEO Maybank Investment.
Tapi nun jauh di lubuk hati saya meronta-ronta untuk melayan kesedapan pasaran yang nampaknya sedang berparti agak liar untuk kaunter di bawah FBMSMALLCAP dan FBMACE.
Kaunter heavyweight juga berjaya menolak indeks melebihi 1800 mata, satu pencapaian yang indah di awal tahun.
Kepada traders saya yang melayan kaunter kecil-kecilan mohon ambil sedikit alert bahawa party almost to get rest sebentar untuk kita lihat apa yang akan berlaku seterusnya kerana indeks penunjuk arah fbmsmallcaps dan ace seperti yang di roger oleh Cik Naura kita dah berjumpa halangan di hadapan. Kalau lepas cantik, kalau tak lepas akan ada pembetulan sedikit. Namun seperti biasa setiap hari ada sahaja peluang baru.
Rakan FB di luar sana jika ingin menyertai kelas strategi saham saya yang sangat berbaloi dan dapat tips saham harian, alert stok real live trading dan potong bawang dengan keluarga traders saya yang boleh hubungi saya di talian 0149927074.
KELAS TERDEKAT PADA SABTU 6/1/2018.
Kelas ulangan percuma, grup sokongan percuma, trading akaun percuma, tips saham percuma.
Di bawah ada selitan carta indeks yang di info awal yang di broadcast live dalam grup wasap Mastery Bursa saya.
Malam nanti kita lihat apa perkongsian ahli grup saya di wasap... ðŸ˜˜
0149927074
JEFFRY AZIZI JAAFAR
Remisier Maybank Investment Bank Bangsar

Post original di FB saya 4/1/2018





Comments

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL