SAHAM NESTLE

SAHAM NESTLE
=============
Viral MILO dan produk Nestle banyak gula di media sosial tidak membantutkan pergerakkan harga saham Nestle di Bursa Malaysia. Malah harga sahamnya makin mencanak melepasi paras RM150 hari ni.
Stok ini saya dah highlight kepada anda semua pertama kali pada bulan Oktober 2017 pada harga RM85 setelah saya melihat potensi financial report dan pergerakkan harga yang mantap menuju ke puncak.
Sekali lagi saya hightlight secara terbuka di sini pada hujung bulan Disember 2017 ketika harga RM103. Hari ni harga sahamnya RM150 sekeping.
Ada ker geng makcik bawang saya beli?
Ehh ehh apa pula takde, pembelian terbaru minggu lepas dan mereka sedang menunggu masa untuk ambil untung sambil potong bawang.
Batch yang beli awal-awal dulu nak cari skrin shot nun jauh di dasar memory.
Apa pun trading bersama saya akan saya customizekan selera risiko dan modal anda untuk mendapat untung di Bursa.
Nak masuk grup komuniti Mastery the Bursa saya?
Sertai kelas strategi saham terdekat pada khamis, 15/3/18.
Wasap 0149927074.
Tengok Nestle terasa nak makan megi ketam pulak. Kat mana ada eh?
Jeffry Azizi Jaafar
Remisier Maybank Bangsar

Post original di FB saya 12/3/2018





Comments

Popular posts from this blog

T4 ATAU FORCE SELLING & STRATEGINYA

TREASURY STOCK

MARGIN CALL